Valmennukset

Myynti ja asia­kas­palvelu

Tehokas Call Center työskentely (1pv)

Myyntityötä tekeville suunnatun valmennuksemme avulla tehostat puhelinviestintääsi. Valmennuksessa käsittelemme puhelimessa tehtävän myynti- ja asiakaspalvelutyön tärkeimpiä elementtejä, kuten yhtäältä usein tiedostamattomia mustia pisteitä sekä samalla kirkkaasti soivia ylä-ääniä. Lupaamme, että käytännössä testatut puhelinviestinnän elementit tuovat sisältöä ja tulosta työhösi.

Puhelimessa tehtävä myynti- ja asiakaspalvelutyö pitävät pintansa lisääntyvän monikanavaisen myyntityön ohella. Soittotyö vaatii rutiinia ja sitkeää toistoa, mutta on parhaimmillaan tehokasta viestintää ja monipuolista vuorovaikutusta asiakkaan kanssa.

Hyödyt osallistujille

  • Tunnistat omat vahvuutesi ja kehityskohtasi puhelintyöskentelyssä
  • Opit viestimään tehokkaasti ja tyylillä
  • Saat lisää ymmärrystä asiakkaan erilaisiin reaktioihin puhelun aikana ja taklaat vastaväitteet taidolla
  • Rakennat toimivat keskustelurungot puhelun ohjauksen tueksi
  • Saatat jopa innostua puhelintyöskentelystä!

Kenelle

Valmennus on suunniteltu kaikille puhelinta myyntikanavana käyttäville, niin kokeneille asiantuntijoille kuin urallaan alkuvaiheessa oleville. Valmennus on hyödyllinen myös tiimien esimiehille tuomaan lisäpotentiaalia puhelinkohtaamisiin.

Kouluttaja

Tapahtumapaikka

Tapahtumatalo Bank

Unioninkatu 20

00130 Helsinki

Hinta

Tilai­suuden hinta on 790 eur/​hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, lounaan ja kahvi­tar­joilut. Jos yrityk­sessäsi on useita koulu­tuk­sesta kiin­nos­tu­neita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmä­alen­nusta valmen­ta­jalta tai osoit­teesta info(a)brik.fi.