Valmennukset

Myynti ja asia­kas­palvelu

Myyntityön perusteet (2pv)

Hio asiakastaitosi huippuunsa ja hae lisäpotkua myyntityöhösi tehokkaasta valmennuksestamme! Perehdymme asiakkaan ostokäyttäytymiseen vaikuttaviin tekijöihin ja itselle ominaisiin käyttäytymismalleihin asiakas- ja vuorovaikutustilanteissa.

Kahden päivän aikana osallistujat rakentavat itselleen erilaisissa myyntitilanteissa tehokkaasti toimivan myyntikeskustelurungon, jota hyödyntämällä myyntitulokset ovat taattuja. Valmennuksessa käsittelemme monikanavaista myyntityötä käytännönläheisesti ja positiivisella otteella.

Hyödyt osallistujille

  • Ymmärrät asiakkaan käyttäytymistä erilaisissa ostotilanteissa
  • Tiedostat oman roolisi asiakaskokemuksen ja tuloksen tekemisessä
  • Rakennat käytännön myyntitilanteissa toimivat keskustelurungot
  • Pääset vahvistamaan itsellesi ominaisia vuorovaikutusmalleja ja tunnistat tärkeimmät kehityskohtasi DiSC® -profiilisi avulla
  • Saat rohkeutta ja varmuutta päivittäiseen asiakas- ja myyntityöhösi

Kenelle

Valmennus on suunniteltu sekä kaikille myyntiuransa alussa oleville myyntilupauksille että jo kokeneimmille myyntikonkareille, jotka kaipaavat uutta potkua ja raikkaita näkökulmia tämän päivän ammattimaiseen myyntityöhön. Oli myyntisi sitten b2b tai b2c, on tämä valmennuskokonaisuus vähintäänkin erittäin tärkeä buustaus kohti seuraavaa, tuloksekkaampaa myyntityötä.

Kouluttaja

Tapahtumapaikka

Tapah­tu­matalo Bank

Unio­ninkatu 20

00130 Helsinki

Hinta

Tilai­suuden hinta on 1490 eur/​​hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, henkilökohtaisen DiSC® -profiilin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, lounaan ja kahvi­tar­joilut. Jos yrityk­sessäsi on useita koulu­tuk­sesta kiin­nos­tu­neita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmä­alen­nusta valmen­ta­jalta tai osoit­teesta info(a)brik.fi.