Valmennukset

Apteekit

Apteekin asiakastyön avaimet -kehittämisohjelma

Nosta apteekkisi asiakastyö uudelle aktiiviselle tasolle! Asiakaspalvelun ja myynnin kehittämiseen suunnitellun valmennusohjelman tehokkuus perustuu ketteryyteen ja yli 200 apteekin valmennuksissa testattuihin metodeihin.

Oppien tuominen käytäntöön ja vapaakaupan myynnin kasvu varmistetaan jo valmennushankkeen aikana käytännönläheisten tehtävien ja lähivalmennuspäivän avulla.

Hyödyt osallistujille

  • Ymmärrät aktiivisen myynnin mahdollisuudet apteekin asiantuntijatyön osana
  • Saat myynnin ja palvelun johtamisen parhaat käytännöt ja johtamisen työkalut
  • Tunnistat oman johtamisesi vahvuudet ja kehityskohdat henkilökohtaisen DiSC©-johtajuusprofiilin avulla
  • Saat vinkkejä myyntikampanjoiden tavoitteiden asettamiseen ja asiakaspalvelun vuosikellon laatimiseen

Kenelle

Valmennus on suunniteltu koko apteekin henkilöstölle ja palvelun ja myynnin kehittämisestä kiinnostuneille apteekkien esimiehille (apteekkari ja proviisorit).

 

 

Menetelmät

Valmennukset ovat vuorovaikutteisia ja osallistavia. Osallistujat ovat itse vastuussa siitä, mihin suuntaan ja millä tahdilla valmennus etenee. Valmentaja tuo mukanaan rakenteet, faktat ja eri näkökulmat, mutta valmennuksen keskipisteenä ovat aina osallistujat ja heidän tarpeensa. Luennointi ei ole meidän juttumme (ellei ole ihan pakko).

 

 

Ohjelmaan sisältyy

  • Myynnin- ja palvelun johtamisvalmennus proviisoreille (2 pv)
  • Henkilökohtainen DiSC©-johtajuusprofiili (WOL)
  • Apteekkimyynnin ja asiakaspalvelun webinaari henkilöstölle
  • Seurantapäivä(t) apteekissa – henkilökohtainen sparraus
  • Asiantuntijan myyntitaidot -kirja esimiehille

Kouluttaja